9 Ekim 2019 Çarşamba

2B/2D Uygulama 15

2B/2D Uygulama 15



1 yorum:

  1. aziantepte çalışan 35 yıllık makina öğretmeniyim. Autucad yeni yeni uygulamaya başlandığında çıraklık eğitimi merkezinde çalışmaya başladı. Autucad ve Solidworks uygulamalarından uzak kaldım. 2015 yılından itibaren tekrar meslek lisesinde çalışmaya başladığımda Autucad ve solidworks konularında hiçbir şey bilmiyordum. Youtube bir şeyler öğrenmek için çabalarken yüzlerce video izledim. Bir gün sizin hazırlamış olduğunuz autocad videosuna rastladım. Bu anlatımı en iyi video idi. Üstelik hazırlarken ciddi olarak emek harcadağınızı. sonradan fark ettim. Sizin videolarınızı izleyerek şu anda sınıfta kendime yeter hale geldim. Size bizzat teşekkür etmek için telefon numaranıza ulaşmaya çalıştım. Ama başaramadım. Dersimde kullanmak için sizin gibi videolar hazırlamaya başladığımda hazırladığınız vidolar için ne kadar emek harcadığınızı anladım. Her şey için teşekkürler.

    YanıtlaSil